Stekarveckan i full gång!

Ja! Då har stekarna invaderat Visby! Var relativt lungt fram till och med onsdag men nu har det dragit igång på allvar! Lyxjakter ligger i hamnen och dunkar musik. Igår var det en miljonfest i taksviten på hotellet. De hade vakter, dj egen kock och Tomas den lyckosten fick vara personlig bartender till dem! Avundsjuk! Hade varit en rolig merit ;)

Ja ja stekarna håller igång mig också nere på beachcluben. Igår blandade jag drinkar nonstop från passets början tills jag blev avlöst. AS KUL! Detta är varför jag är bartender. Finns ingen känsla som är så underbar som när du serverar en drink du är nöjd med och senare får beröm för. Men jag ska fan MÖRDA den jäveln som kom på mojito! Alla jävlar tror de är så inne när de beställer en uppfriskande mojito. Sure när jag gör dem är de gudomliga med ändå! Det är det jobbigast och mest tidskrävande drinken man kan göra! ><

jaja jag ska inte klaga! jag slipper langa öl iallafall ^^

Nu regnar det och ska till jobbet om 2 timmar. Får se hur det blir =)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0