Dålig uppdate?

Ja ni! Nu har det hänt JÄVLIGT MYCKET! Var ska vi börja.. Förra Söndagen fick jag ett mail från Tott hotel där det stod, kontakta mig angående jobb. Jag gick i taket såklart och vips efter JÄTTE MYCKET strul med boende m m så var allt klart i fredags!

JAG SKA JOBBA SOM BARTENDER PÅ TOTT HOTEL PÅ GOTLAND!
http://www.totthotelvisby.se/

Yeeeee ha! Men då som resultat av allt detta så hatar Karsudden mig nu (A) men vad ska man göra! Om jag har schemat och allt klart för mig inför sommaren och får ett annat jobberbjudande är det väll självklart att jag tackar ja (A) =D=D=D

Nej ska bli as kul!

Jag ska bo i en liten stuga typ 5 min från jobbet på en 70 årig gubbes tomt. Blir perfekt :P

Peace out! nu ska jag ringa och väcka Henrik så vi kan lira lite HoN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0